Vota Ivano

Ri Voto e Ri Votate Ivano Peduzzi

261166_592184984142803_1121804880_n.jpg 

 

Ri Voto per la seconda volta e farò votare il compagno e l’amico Ivano. Questa volta con più convinzione avendolo visto al lavoro per un’altra legislatura. Ivano, oltre alla sua grande onestà, che dovrebbe essere caratterisca essenziale di tutti, è una persona umile, corretta, trasparente e sopratutto sensibile e molto preparata, sempre in prima fila nella difesa dei lavoratori, dei precari di tutte le razze e di tutte le categorie. Presenza quotidiana nei presidi delle fabbriche, degli ospedali e delle scuole, utilizzando tutte le forme di lotta, anche l’arrampicamento sui tetti. Instancabile lavoratore anche in sede, si presentava e si presenta tutte le mattine molto presto, spesso prima dei collaboratori , come se dovesse timbrare il cartellino. Ha presentato numerosissime interrogazioni, mozioni e proposte di legge e nelle sedute delle commissioni e del consiglio non sono mai mancati i suoi interventi chiari e precisi.  il 24 e 25 febbraio  votatelo e fatelo votare perché nel nuovo consiglio Ivano non può mancare!!

Vittorio Casula

 

Ri Voto e Ri Votae Ivano Peduzzi

 

 261166_592184984142803_1121804880_n.jpg

Pro sa segunda borta apo a votare e apo a faghere votare a su cumpanzu e a s’amigu Ivanu. Custa borta prus cumbintu de sa prima proite l’apo jà bidu traballare in d’una lezisladura.

Ivanu non solu est onestu – totu sos politicos lu depent essere! – ma est una pessona umile e currigiu, chelicheli (=trasparente) ma mescamente de mannos sentidos e meda ammaniadu (=preparato), sempere in prima fila in sa defensa de sos traballadores, de sos precarios de cada zenia e de totu sas categorias.

Cada die presente in sos presidios de sas frabicas, de sos ispidales e de sas iscolas, impreande totu sas formas de cumbata, peri s’apiculamentu (=arrampicamento) in sas teuladas (=tetti).

Traballadore chentza pasiu (=instancabile) puru in sa Sede di su Cunisizzu regionale, cada manzanu si presentaiat e si presentat meda chitzo, fatuvatu (=spesso) a in antis de sos collaboradores, comente chi deperet frimare su cartellinu.

At presentadu medas ma medas interrogatziones, motziones e  proponimentos de lezes. In sas Cumissiones e in su Cunsizzu est sempere intervennidu in manera crara e pertzisa. Pro totu custu su bintibator e su bintighimbe de frearzu votade e faghide votare a Ivanu ca in su Cunzizzu nou issu non podet mancare.!  

Vittorio Casula

Vota Ivanoultima modifica: 2013-02-17T13:58:00+01:00da vitegabry
Reposta per primo quest’articolo